Η πρώτη αποστολή ομάδων του egg στον DMZ incubator στον Καναδά

Συγχαρητήρια στην ομάδα των συνεργατών και φίλων μας της Cloudpharm για την επιλογή και την ευκαιρία που το e.g.g. τους δίνει για την προώθηση και ανάπτυξη της εταιρείας. 


Τον περασμένο Ιούνιο είχε ανακοινωθεί μια μεγάλη στρατηγική συνεργασία μεταξύ του egg και του Ryerson University του Καναδά με την Κοσμήτορα της σχολής «The G. Raymond Chang School of Continuing Education» του Ryerson, Μαρία Μπουντρογιάννη, να επισκέπτεται την Ελλάδα και τον incubator της Eurobank.

Tο πενταετές μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Eurobank – egg και Ryerson University αφορά μεταξύ άλλων την επαφή των ομάδων του egg με το καναδικό επιχειρηματικό οικοσύστημα μέσω του DMZ incubator, μιας μονάδας του Ryesrson University αλλά και την μελλοντική λειτουργία στην Ελλάδα ενός hub του DMZ.

Ο DMZ λειτουργεί από το 2010 και μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει 350 Startups, οι οποίες άντλησαν από την αγορά $477 εκατ., έχουν συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων από 3.300 θέσεων απασχόλησης στον Καναδά, ενώ το 71% εξ’ αυτών είναι ακόμα ενεργές! Μαζί με την MaRS Discovery District και τις αντίστοιχες μονάδες του University of Toronto και του York University είναι στο επιχειρηματικό επίκεντρο του Τορόντο.

O DMZ βρίσκεται στη πρώτη θέση της κατάταξης του UBI Global, ενός οργανισμού ο οποίος αξιολογεί τους πανεπιστημιακούς incubators σε όλο τον κόσμο, μέσα από 21 KPIs τα οποία περιλαμβάνουν τον αριθμό των ομάδων, το ποσοστό επιτυχίας, ανάπτυξης, τις χρηματοδοτήσεις κ.α. Φυσικά υπάρχει και ένα τετράμηνο πρόγραμμα επιτάχυνσης για πιο ώριμες Startups με τον μέσο όρο χρηματοδότησης που λαμβάνουν να αγγίζει το 1 εκατ. δολ.

Μερικές Startups που αποφοίτησαν από το DMZ και πάνε πολύ καλά είναι η FinTech Zensurance η οποία προσφέρει ασφαλιστικές καλύψεις για MME και εξαγοράστηκε πρόσφατα από την Travelers Insurance, η LiveGauge η οποία μετρά σε πραγματικό χρόνο τις διαφημίσεις και τις χορηγίες που κάνουν σε μεγάλα events αλλά και η Kepler Communications η οποία προσφέρει ένα παγκόσμιο δίκτυο τηλεπικοινωνιών με νανο-δορυφόρους χαμηλής τροχιάς.

Η πρώτη αποστολή του egg είναι ήδη καθοδόν για τον Καναδά για ένα πρόγραμμα που θα διαρκέσει έως 26 Σεπτεμβρίου και απαρτίζεται από τις παρακάτω ομάδες.

H Vesselbot είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα-marketplace ναύλωσης πλοίων εμπορικής ναυτιλίας, με τη μορφή SaaS (Software as a service) προσφέροντας τόσο στους ναυλωτές όσο και στους Ιδιοκτήτες πλοίων στρατηγικά, λειτουργικά και οικονομικά οφέλη. Όπως μας ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κωμοδρόμος, founder και CEO, o βασικός στόχος της αποστολής στον Καναδά είναι η πρόσβαση σε πιθανούς νέους πελάτες για την πλατφόρμα της Vesselbot μια και ο Καναδάς είναι μια παραγωγός χώρα μεταλλευμάτων, λιπασμάτων και σιτηρών που μεταφέρονται μέσω θαλάσσης. Φυσικά η προσέλκυση επενδυτών θα είναι ψηλά στην ατζέντα.

H Cloudpharm είναι μια Startup βιοπληροφορικής, έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τον εντοπισμό βιοδραστικών φυσικών ενώσεων για την ανάπτυξη νέων προϊόντων σχετιζόμενων με την υγεία, από νέα τρόφιμα και συμπληρώματα διατροφής έως φάρμακα και ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Επί του παρόντος, η Cloudpharm συνεργάζεται με την Qualia Pharma για ένα νέο συμπλήρωμα διατροφής που στοχεύει την χρόνια φλεγμονή και τον πόνο. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Cloudpharm ξεκίνησε ένα κοινό πρόγραμμα με την ελληνική Theracell για θεραπείες βλαστοκυττάρων για την αντιμετώπιση της οστεοαρθρίτιδας, ενώ συμμετέχει σε ένα ειδικό πρόγραμμα για το σχεδιασμό νανοσυστημάτων που φέρουν αντικαρκινικά φάρμακα. Στην αποστολή συμμετέχει ο co-founder της CloudPharm, Παναγιώτης Ζουμπουλάκης, με τον βασικό στόχο της αποστολής να είναι η επαφή με το εκεί οικοσύστημα βιοτεχνολογίας αλλά και το άνοιγμα στην αγορά της Β. Αμερικής. Ο Καναδάς έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στις θεραπείες και χρήσεις των βλαστοκυττάρων, με εθνική στρατηγική μάλιστα, όντας στις τρεις χώρες στον κόσμο που ξεχωρίζουν σε αυτόν τον τομέα.

Την αποστολή στον Καναδά ολοκληρώνει η Exit Bee, με τον CEO Παύλο Λινό. H Exit Bee προσφέρει ένα νέο κανάλι για τους διαφημιζόμενους και μια νέα ροή εσόδων για τους εκδότες το οποίο στοχεύει τους πελάτες που εγκαταλείπουν ένα δικτυακό τόπο. Η τεχνολογία έχει στόχο να παραδώσει το σωστό μήνυμα στον σωστό χρήστη την κατάλληλη στιγμή, μέσω της ανάλυσης συμπεριφοράς και της παρακολούθησης της πρόθεσης εξόδου των επισκεπτών. Η Exit Bee έχει ήδη πολλούς μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και με διαφημιστικές εταιρείες ενώ βρίσκεται κοντά στην πρώτη της χρηματοδότηση. Ο βασικός στόχος της αποστολής είναι η παρουσίαση του προϊόντος και της ιδέας στην αγορά του Καναδά.

Πηγή: startupper.gr

web design: webgalaxy.gr